Mart 1, 2021
Bir pandemide çalışırken ruh sağlığınıza nasıl dikkat etmelisiniz?

Bir pandemide çalışırken ruh sağlığınıza nasıl dikkat etmelisiniz?

Pandemide, yerel parktan bir takım toplantısına katılırken veya çalışma günü boyunca en az bir parça atletizm kıyafeti sporu yapıyorsanız, kimsenin göz kapağına çarpmadığı bir noktaya ulaşmışız gibi geliyor. Bunun nedeni – çoğumuz için – iş ve ev yaşamlarımız birbirine karışıyor ve bunun artıları ve eksileri var.

Son birkaç ayın çalışma şeklimiz üzerinde önemli bir etkisi oldu ve çoğumuz hala bu değişime uyum sağlamaya çalışıyoruz. Sen iyi misin bu ayki baskısında? St Patrick’s Mental Health Services’de Kayıtlı Mesleki Terapist ve Savunuculuk Müdürü, Louise O’Leary, See Change Koordinatörü, Ulusal Ruh Sağlığı Damgayı Azaltma Ortaklığı, Barbara Brennan ve Maynooth Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Doktora Sonrası Araştırmacı ve Yetkili İş ve Organizasyon Psikoloğu Dr. Nuala Whelan, etrafımızda nasıl sınırlar koyabileceğimiz veya çalışabileceğimiz, akıl sağlığımızı daha iyi desteklemek için organizasyonlarımızın kültürünü nasıl iyileştirebileceğimiz ve iyi bir zihinsel sağlığımızı sürdürmek için genel olarak hangi uygulamalara öncelik vermemiz gerektiği konusundaki görüşlerini paylaşıyor.

İşsizlik veya iş belirsizliği yaşayan insanlar da pandeminin şiddetlendirdiği belirli zorluklarla karşı karşıyadır. Dr. Nuala Whelan şu anda umut ve amaca yönelik faaliyetlerin sürdürülmesinin önemini tartışırken, SeeChange’den Barbara Brennan şu anda işsiz olan toplumumuzdaki ve sosyal çevremizdeki insanları nasıl destekleyebileceğimiz konusunda parlak tavsiyeler veriyor.

Podcast’te bahsedilen destekler şunları içerir:

İçerik, şef veya programa göre ara

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir